1992: Ο Κωνσταντίνος Τετώρος ιδρύει ατομική επιχείρηση με αντικείμενο εργασιών την εμπορία προγραμμάτων - H/Y - υπηρεσιών.

Σύντομα η επιχείρηση διακρίνεται ως ένας από τους σημαντικότερους πωλητές - εγκαταστάτες και παρόχους τεχνικής υποστήριξης για την κορυφαία εφαρμογή της εποχής το «ΚΕΦΑΛΑΙΟ».

1995: Η ατομική επιχείρηση του Κωνσταντίνου Τετώρου είναι πλέον στρατηγικός συνεργάτης για τη UNISOFT ΑΕ.

Το πελατολόγιο της εταιρείας διανθίζεται συνεχώς με τις μεγαλύτερες και γνωστότερες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς. Οι πελάτες την επιλέγουν γιατί έχει ήδη αρχίσει να διακρίνεται η εξειδίκευση και η εφαρμογή μίας πλήρως διαφορετικής και καινοτόμου προσέγγισης στην υλοποίηση των εγκαταστάσεων, από αυτή που συνήθως εφαρμόζουν οι εταιρείες του χώρου.

1997: Ιδρύεται η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON)

Εκμεταλλευόμενη με τον ιδανικότερο τρόπο το background που έχει δημιουργηθεί προηγουμένως, η διοίκηση αποφασίζει ότι η νέα εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί αποκλειστικά στον τομέα του λογισμικού (software) και στην παροχή σχετικών υπηρεσιών (consulting) και αποκλείει τη δραστηριοποίηση στον ευρύτερο τομέα της πληροφορικής (Εμπορία εξοπλισμού Η/Υ - Hardware, Eγκαταστάσεις δικτύων κ.λ.π.).

Επίσης αρχίζει να εξειδικεύεται στην διαχείριση Βάσεων Δεδομένων ( DB2, SOLID, κ.α.)

1999: Σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα η ιδρυτική επιλογή της εταιρείας επιβεβαιώνεται πλήρως και η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) είναι ο πρώτος μεταπωλητής της ΑLTEC A.E., που πραγματοποιεί εγκατάσταση - του νέου τότε - E.R.P. ATLANTIS , στην πολυεθνική εταιρία CLARIANT HELLAS A.E.

2001: Η εξέλιξη της ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) είναι ταυτόχρονη και παράλληλη με την αλλαγή εποχής στο software που συντελείται στην ελληνική αγορά. Κορυφαία, ήδη, σε σύνθετες, εξειδικευμένες, απαιτητικές εγκαταστάσεις μετατρέπεται σε leader στην εγκατάσταση συστημάτων ERP.

2002: Η εταιρεία αναπτύσσεται σε 2 επίπεδα. Διατηρεί και ενδυναμώνει στρατηγικές συνεργασίες με τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες παραγωγής software (UNISOFT, LOGISDIS), ενώ παράλληλα με διαρκή επιμόρφωση, έρευνα, εντοπισμό και εφαρμογή των πλέον εξελιγμένων τεχνικών και μεθόδων, μετατρέπει σε state of the art την παροχή υπηρεσιών consulting.

H ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) αποκαλείται πλέον από το σύνολο της αγοράς, συνεργάτες, πελάτες και ανταγωνιστές, και είναι «o εγκυρότερος φορέας υλοποίησης ERP ATLANTIS».

2003: Η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) μετασχηματίζει και οργανώνει τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης το οποίο έχει ως στόχο τη δημιουργία λύσεων που θα συνδέονται και θα επεκτείνουν τις δυνατότητες του software που εγκαθιστά. Συγκεντρώνει όλη την συσσωρευμένη τεχνογνωσία των προηγούμενων χρόνων, καταγράφει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών, χρησιμοποιεί την πλέον εξελιγμένη τεχνολογία και δημιουργεί με αυτό τον τρόπο δύο σημαντικά εργαλεία, υποστηρικτές των ERP συστημάτων: Τα ADCON MIS TOOLS και το σύστημα μισθοδοσίας ADCON HRM. Επιπλέον η ανάγκη της αγοράς και η απαίτηση των πελατών για σύγχρονη μηχανογράφηση στη λιανική οδηγούν την ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) στην απόφαση σχεδιασμού και ανάπτυξης του TopShop.

2004: Πραγματοποιείται η πρώτη εγκατάσταση TOP SHOP. Πρόκειται για μία σύγχρονη μηχανογραφική λύση ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ, η οποία περικλείει όλα τα συστατικά που απαιτούνται, ταυτόχρονα όμως διακρίνεται για τη δυνατότητά της και την ευελιξία της να προσαρμόζεται και να μετατρέπεται σε tailor made. Αποτέλεσμα αυτών, είναι το TopShop να βρει από την πρώτη στιγμή θερμούς υποστηρικτές στην ελληνική αγορά λιανικής και μέχρι το τέλος του 2004 να έχει περισσότερες από εβδομήντα (70) εγκαταστάσεις.

2006: Εντείνονται οι ενέργειες προώθησης της εφαρμογής ADCON H.R.M. σε μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις και μέχρι το τέλος του έτους έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά ογδόντα (80) εγκαταστάσεις.

2010: Η δυσκολίες της αγοράς στην μετά μνημονίου εποχή επιβάλει στην Advanced Consulting να ξεκινήσει μία αναδιάρθωση του μοντέλου ανάπτυξης της. Η μείωση του τζίρου , το κλείσιμο των επιχειρήσεων που ήταν πελάτες της και η γενικότερη δυσκολία χρηματοδότησης των επιχειρήσεων συρρικνώνουν την πίττα από την οποία αντλούσε το πελατολόγιο της.

Έτσι , αποφασίστηκε η δραστηριοποίηση και σε άλλους τομείς πλην της εγκατάστασης των ERP συστημάτων , όπου ούτως η αλλιώς είναι leader , όπως η απομακρυσμένη παραγγελιοληψία μέσω Tablet PC , το Internet , το CRM κ.ά.

2015 Σήμερα , μετά από τιτάνια προσπάθεια τα τελευταία έτη , συνεχίζουμε:

  • Να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία & όραμα. 
  • Να είμαστε ο μεγαλύτερος αντιπρόσωπος των προϊόντων της Altec (ERP Atlantis, ERP Atlantis Entry (XLine), ERP Κεφάλαιο) με 800.000€ αγορές.
  • Να έχουμε το πλέον εξειδικευμένο τεχνικό τμήμα.
  • Να διατηρούμε το σύνολο του μεγάλου πελατολογίου μας και να συνεχίζουμε να του προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου με μεγάλη προστιθέμενη αξία.

 

PDF