Η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) προσφέρει Τεχνική Υποστήριξη (HELP DESK) σε όλους τους πελάτες της που έχουν συμβόλαιο συντήρησης σε ισχύ.

 

Η Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 17.00).

 

 

Το τμήμα της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης στελεχώνεται από έμπειρους τεχνικούς με γνώση σε βάθος του συνόλου των εφαρμογών που προσφέρει η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) στους πελάτες της..

 

 

Στόχος της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης που παρέχει η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) είναι η άμεση επίλυση κάθε μικρότερου ή μεγαλύτερου προβλήματος, δυσλειτουργίας, κακού χειρισμού, εμπλοκής κλπ που μπορεί να εμφανιστεί κατά τη χρήση των εφαρμογών.

 

Στις περιπτώσεις που με Τηλεφωνική τεχνική Υποστήριξη δεν μπορεί να επιλυθεί το θέμα η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (ADCON) παρέχει επίσης Τηλεϋποστήριξη (ON LINE HELP) ή / και επίσκεψη Τεχνικού στο χώρο του πελάτη (ON SITE).