Ενημέρωση σχετικά με τα Ηλεκτρονικά Βιβλία «my Data» των εφαρμογών του Ομίλου Softone (Softone & Atlantis) & των εφαρμογών της εταιρείας Unisoft.

Θέμa: Ενημέρωση σχετικά με τα  Ηλεκτρονικά Βιβλία «my Data» των εφαρμογών του Ομίλου Softone (Softone & Atlantis) & των εφαρμογών της εταιρείας Unisoft.

 

Αγαπητοί μας πελάτες καλησπέρα σας.

Σας ευχόμαστε Καλή Επιστροφή και Καλό Φθινόπωρο με Ασφάλεια και Υγεία σε εσάς, και τις οικογένειές σας.

Στο πλαίσιο της διαρκούς επικοινωνίας μας σχετικά με θέματα που αφορούν στις Μηχανογραφικές ανάγκες της Επιχείρησής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την υποχρέωση τήρησης των Ηλεκτρονικών Βιβλίων «my DATA» της Α.Α.Δ.Ε και της εκτύπωσης QR CODE στα παραστατικά λιανικής οι οποίες αποτελούν πλέον -και επισήμως- γεγονός, επιφέροντας σημαντικές αλλαγές στην καθημερινή λειτουργία ελεύθερων επαγγελματιών και επιχειρήσεων αλλά και τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου από κοινού να διαχειριστούμε και αυτή τη νέα πρόκληση, όπως πάντα, με απόλυτη επιτυχία.

Οι στρατηγικοί μας συνεργάτες Softone & Unisoft  υποστηρίζοντας σε διαρκή βάση τις πραγματικές ανάγκες των πελατών τους, έχουν ήδη προβεί στην ενημέρωση των Νέων Εκδόσεων των εφαρμογών τους ώστε αυτές να εναρμονίζονται πλήρως με όλες τις απαιτήσεις και τα πρότυπα της Α.Α.Δ.Ε και να υποστηρίζουν έμπρακτα, με ευκολία, ταχύτητα και αξιοπιστία όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Ηλεκτρονικά Βιβλία και τις εφαρμογές της Softοne και της Unisoft, μπορείτε να βρείτε στους ακόλουθους συνδέσμους.

Όσον αφορά στα βήματα ολοκλήρωσής της μετάβασης

  • Απαιτείται αναβάθμιση έκδοσης του επιχειρησιακού σας λογισμικού  στην τελευταία έκδοση.
    • Οι απαιτούμενες ώρες αναβάθμισης εξαρτώνται από την παλαιότητα έκδοσης της εφαρμογής σας.
    • Συνιστούμε όπως πάντα, τη λήψη αντιγράφων ασφαλείας, πριν την εκκίνηση της αναβάθμισης.
  • Σε περίπτωση που η δραστηριότητά της περιλαμβάνει Λιανική Πώληση ο Φορολογικός Μηχανισμός θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης QR CODE.

Αν επιθυμείτε να προμηθευτείτε  Φορολογικό Μηχανισμό είτε γιατί δεν δύναται να αναβαθμιστεί ο υφιστάμενος, είτε δεν διαθέτετε, θα χαρούμε να σας υποβάλλουμε την Οικονομική μας Προσφορά σχετικά με την προμήθεια και εγκατάσταση του Φορολογικού Μηχανισμού.

  • Για την λειτουργία του φορολογικού μηχανισμού, απαιτούνται οι ακόλουθες Υπηρεσίες, προς ενημέρωση σας. Υπηρεσίες Εγκατάστασης νέας σήμανσης, Υπηρεσίες παραμετροποίησης, Εκπαίδευσης όπως επίσης απαιτείται  κλείσιμο του παλαιού φορολογικού μηχανισμού εάν υπάρχει.

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε ιδιαίτερα σχετικά με την έγκαιρη επικοινωνία σας δεδομένου του αυξημένου φόρτου εργασιών που αναμένεται όπως και το διάστημα του Ιουλίου. Για το λόγο αυτό θα προγραμματίζουμε τις απαιτούμενες ενέργειες, τηρώντας σειρά προτεραιότητας.

Μπορείτε να στείλετε το email σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Είτε να μας καλέσετε στο 210 3414134.

Προτεραιότητά μας αποτελεί πάντα η ικανοποίηση των πελατών μας.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα απολαμβάνετε τη μέγιστη προσοχή μας ανά πάσα στιγμή.

 

Σας ευχαριστούμε θερμά, για την εμπιστοσύνη και την συνεργασία μας!

Στη διάθεσή σας

Με εκτίμηση για την Ad.Con

Τμήμα Πωλήσεων & Marketing